Welcome to everyone! i'm so glad to see you! / Benvenuti a tutti! sono così felice di vedervi!


Hi, to everyone and welcome on my page. 

In this site i posting my artworks, illustration, video of speedpainting and more some stuff.

I organized the blog with various sections:


Bio and Contact: includes a little biography,and my social media as ArtStation, Youtube channel, Facebook page, Instagram page and my e-mail if you wonna contact me 

Portfolio: includes my personal portfolio

Speedpainting: includes a series of speedpainting or concept art, all this sketches is realized in a limitated time (usually 20-30 min each)

Dragons and Creature: in this section i posted my favourite subjects the Dragons! and some magical creature incoming in this section in a nearly future

Landscape and in this section of my blog i posted a series of landscape, backgrounds and environment that I have made over the years


i'm so glad to see you, cheers from Tuscany. Ciao! - Alessandro


------------------------------------------------


Ciao a tutti e benvenuti sulla mia pagina.


In questo sito inserisco i miei lavori, le illustrazioni, i video di speedpainting e altro ancora.


Ho organizzato il blog in varie sezioni:

Biografia e contatti: include una piccola biografia e i miei social media come ArtStation, canale Youtube, pagina Facebook, pagina Instagram e la mia e-mail se vuoi contattarmi

Portfolio: include il mio portfolio personale

Speedpainting: include una serie di speedpainting o concept art, tutti questi schizzi sono realizzati in un tempo limitato (di solito 20-30 min ciascuno)

Draghi e Creature: in questa sezione ho postato i miei soggetti preferiti i Draghi! e qualche creatura magica in arrivo in questa sezione in un prossimo futuro

Paesaggi: In questa sezione del mio blog ho postato una serie di paesaggi, sfondi e ambiente che ho realizzato negli anni


sono così felice di vederti, saluti dalla Toscana. Ciao! - Alessandro


Comments